Trænere

Vores dygtige trænere!

Heidi Kynde Nielsen

Heidi Kynde Nielsen

Instruktør på Yoga

Jeg er 51 år og uddannet fysioterapeut. Min store passion er arbejdet med sundhed, krop & bevægelse. Jeg er efteruddannet i mange forskellige træningskoncepter og har 25 års undervisningserfaring. Min egen fritidsinteresse er Rope Skipping.

Men jeg lover, at yogatimerne ikke bliver kedelige og glæder mig til, at du får øjnene op for, at træningen bliver “et must” for dig.

Ida Vendelø Jørgensen

Ida Vendelø Jørgensen

Instruktør på Motionsboksning

Halløj derude! Mit navn er Ida (26 år) og jeg er jeres instruktør på motionsbokseholdet. Når jeg ikke er det, studerer jeg på den humanistiske og samfundsvidenskabelige idrætskandidat og dyrker selv motionsboksning.

Jeg har været interesseret i kampsport siden jeg var 12 år, hvor jeg i mange år dyrkede og konkurrede som karateudøver. Jeg synes kampsport er den fedeste træningsform der findes og jeg glæder mig til at vise dig det.

Rikke Bachmann

Rikke Bachmann

Instruktør på CrossGymLøb

Jeg er årgang 1970, er en erfaren løber og har løbet et utal af motionsløb herunder marathons. Jeg er DAF og DGI certificeret løbetræner med speciale i nyløbere og 5-10 km distancen.

Desuden har jeg arbejdet som personlig træner de sidste to år, ligesom jeg er uddannet styrkekonsulent, eksamineret life coach og vejleder i positiv psykologi.

Giorgia Monteleone

Giorgia Monteleone

Instruktør på Yoga

Hej – jeg hedder Giorgia. Jeg er 34 år og kommer fra Italien, og mit danske er ikke så godt endnu, så derfor underviser jeg på engelsk.

Jeg har praktiseret yoga i næsten 4 år, og sidste år besluttede jeg at gå dybere i min praksis både fysisk og mentalt. Jeg fik mit 200 timer certifikat i Indien, Rishikesh, hvor jeg indså, hvordan yoga er en dyb sti, som jeg vil fortsætte med at udforske og forstå…men mest af alt at dele med andre mennesker.

Ashtanga Yoga er et dynamisk yogasystem, der synkroniserer åndedræt med en serie stillinger – asanas – og giver øget fleksibilitet, styrke, udholdenhed, balance, åndedrætskontrol og afspænding. Udøvelsen af ​​asanas begynder med gentagelse af Surya Namaskar (Sol-hilsen) A og Surya Namaskar B efterfulgt af en stående og en siddende sekvens.

Ashtanga Yoga lægger vægt på følelsesmæssig, mental fleksibilitet og styrke. Asanas påvirker ikke kun vores muskler, men også vores følelser og muliggør renselse.

Frederikke

Frederikke

Instruktør på CrossGymLøb

Hej, mit navn er Frederikke, og jeg er det nye skud på instruktørstammen for CrossGymLøb.
Jeg er 25 år, og læser til dagligt en kandidat i Neuroscience på Københavns Universitet. Her er mit helt store interessefelt, hvordan digitale vaner påvirker vores sundhed fra top til tå. Med en baggrund i Idræt fra både Københavns Universitet og Paul Petersens Idrætsinstitut ser jeg instruktørjobbet som det bedste studiejob, fordi jeg elsker at inspirere mennesker, skabe bevægelsesglæde, og være med i deres udvikling.
Jeg glæder mig til at se de morgenfriske om fredagen kl. 6.30-7.30, hvor vi får et forspring og træner, imens byen vågner. Derudover kommer jeg også til at stå for søndagstræningen kl. 10-11. Jeg vil gøre mit bedste for at gøre CrossGymLøb sjov og alsidig i en vekslen mellem en effektiv og anderledes styrke- og konditionstræning, hvor du også kommer til at bruge hjernen.